UTAMAMALAYSIADUNIAPOLITIKVIDEOHIBURANSUKANGAYA HIDUPBISNESENGLISHPODCASTFOTORANCANGANTEKNOLOGI

Carian mengenai topik Pusat Khidmat Aduan Pengguna Nasional

Dapatkan berita terkini mengenai Pusat Khidmat Aduan Pengguna Nasional dari Astro Awani

Lebih RM225 juta kerugian pengguna sepanjang 2016 - NCCC

Lebih RM225 juta kerugian pengguna sepanjang 2016 - NCCC

E-dagang mendahului aduan pengguna apabila ia mencatat jumlah aduan tertinggi iaitu 7,371 aduan dan tertinggi bagi tiga tahun berturut-turut.
Tue Aug 29 2017
Anggap aduan pengguna sebagai satu hadiah - NCCC

Anggap aduan pengguna sebagai satu hadiah - NCCC

Pusat Khidmat Aduan Pengguna Nasional (NCCC) menerima sebanyak 41,963 aduan pada tahun 2012 dan aduan dari sektor telekomunikasi paling tinggi diterima.
Tue Sep 03 2013
Jualan kembali ke sekolah

Jualan kembali ke sekolah

Peningkatan kos hidup terutamanya kos pendidikan masa kini menuntut ibu bapa bijak bertindak dalam menguruskan perbelanjaan sebelum menjelang musim persekolahan.
Fri Dec 21 2012